Szukaj
Nowy wygląd inteligentnych kampanii display'owych

Nowy wygląd inteligentnych kampanii display’owych

Google postanowił połączyć elastyczność standardowych kampanii i automatyzację kampanii inteligentnych. Po tym jak zostały wprowadzone elastyczne reklamy display’owe i automatyczne określanie stawek, Google Ads idzie się o krok dalej. W nowej wersji kampanii użytkownik ma możliwość wyboru poziomu automatyzacji w ustalaniu stawek, kreacjach i odbiorcach. Poziom automatyzacji kampanii może zostać zmieniony w dowolnym momencie, bez konieczności tworzenia nowej.

Dodatkowo niezależnie od wyboru kampanii, w reklamach display’owych wprowadzono zoptymalizowane targetowanie, by umożliwić funkcjonowanie automatycznego targetowania na odbiorców. Jeśli zależy nam o samodzielnym decydowaniu o targetowaniu kampanii, należy pamiętać o wyłączeniu tej funkcji.

Udostępnij:
Natalia Bobik
Natalia Bobik
Redaktor naczelna. Koordynuje prace nad serwisem i buduje rozpoznawalność serwisu. Prywatnie studentka na kierunku zarządzanie projektami, miłośniczka psów i niespełniony lekarz.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.