Szukaj
RSA jako główny format reklam tekstowych

RSA jako główny format reklam tekstowych

Google potwierdził wycofanie rozszerzonych reklam tekstowych na rzecz elastycznych reklam w wyszukiwarce. Reklamy RSA, oferując możliwość dodania 15 różnych nagłówków i 4 tekstów reklam dają finalnie 32760 kombinacji różnych reklam, szukając tego najskuteczniejszego wariantu. Podczas korzystania z reklam RSA niezwykle ważne staje się poprawne ustawienie konwersji, które pozwoli na odpowiednie przeanalizowanie danych i wariantów reklam. Google zapowiedział całkowite wprowadzenie zmiany do 2022 roku.

Udostępnij:
Natalia Bobik
Natalia Bobik
Redaktor naczelna. Koordynuje prace nad serwisem i buduje rozpoznawalność serwisu. Prywatnie studentka na kierunku zarządzanie projektami, miłośniczka psów i niespełniony lekarz.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.