Google wychodzi naprzeciw zwiększającym się wymaganiom użytkowników, związanym ochroną prywatności. Już od tygodnia w raporcie wyszukiwanych haseł, dotyczącym kampanii w sieci wyszukiwania i dynamicznych kampanii w wyszukiwarce można wyświetlać więcej zapytań, które są zgodne ze standardami ochrony prywatności Google. Dane będą wyświetlane w raportach dotyczących zapytań otrzymywanych od 1 lutego 2021 roku. Aktualizacja będzie pomocna w dokładniejszym określeniu grup tematycznych słów kluczowych, co przełoży się na łatwiejszą optymalizację tekstu reklamy, czy stron docelowych.

Udoskonalenie raportu wyszukiwania haseł
- 13 września, 2021
- Natalia Bobik
- Pozycjonowanie
Udostępnij:

Natalia Bobik
Redaktor naczelna. Koordynuje prace nad serwisem i buduje rozpoznawalność serwisu. Prywatnie studentka na kierunku zarządzanie projektami, miłośniczka psów i niespełniony lekarz.