Szukaj
Udoskonalenie raportu wyszukiwania haseł

Udoskonalenie raportu wyszukiwania haseł

Google wychodzi naprzeciw zwiększającym się wymaganiom użytkowników, związanym ochroną prywatności. Już od tygodnia w raporcie wyszukiwanych haseł, dotyczącym kampanii w sieci wyszukiwania i dynamicznych kampanii w wyszukiwarce można wyświetlać więcej zapytań, które są zgodne ze standardami ochrony prywatności Google. Dane będą wyświetlane w raportach dotyczących zapytań otrzymywanych od 1 lutego 2021 roku. Aktualizacja będzie pomocna w dokładniejszym określeniu grup tematycznych słów kluczowych, co przełoży się na łatwiejszą optymalizację tekstu reklamy, czy stron docelowych.

Udostępnij:
Natalia Bobik
Natalia Bobik
Redaktor naczelna. Koordynuje prace nad serwisem i buduje rozpoznawalność serwisu. Prywatnie studentka na kierunku zarządzanie projektami, miłośniczka psów i niespełniony lekarz.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.