Szukaj
Model atrybucji oparty o dane w Google Ads

Model atrybucji oparty o dane w Google Ads

Google stale zaskakuje nowymi ulepszeniami swojego systemu reklamowego. Tym razem w Google Ads pojawią się nowe funkcje- ulepszona integracja wyszukiwania i inteligentna atrybucja. Na podstawie dwóch raportów atrybucji: ścieżki konwersji i porównaniu modeli, zostaje wprowadzona atrybucja oparta o dane.

Model atrybucji oparty o dane zapewnia informacje, niezbędne do optymalizacji skuteczności we wszystkich kanałach marketingowych. Takie rozwiązanie pozwala lepiej zrozumieć, w jaki sposób podjęte działania wpływają na konwersje, dzięki czemu ograniczamy ryzyko przecenienia lub niedocenienia wartości danego kanału. W przeciwieństwie do atrybucji ostatniego kliknięcia, w której cały udział przypada na końcową interakcję, atrybucja oparta o dane przypisuje udział poszczególnym marketingowym punktom styczności, na podstawie ich wpływu na konwersje.

Udostępnij:
Natalia Bobik
Natalia Bobik
Redaktor naczelna. Koordynuje prace nad serwisem i buduje rozpoznawalność serwisu. Prywatnie studentka na kierunku zarządzanie projektami, miłośniczka psów i niespełniony lekarz.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.