Edytor 2.2 to najnowsze, zaktualizowane narzędzie od Google Ads, z wieloma nowymi funkcjami.
Najnowsza wersja zawiera nowe możliwości korzystania z zasobów obrazów z biblioteki. Od teraz użytkownicy mogą m.in. dodawać, usuwać i edytować nazwy zdjęć, przypisywać je do wybranych folderów.
Twórcy Google Ads zadbali również o to, aby edytor 2.2 wyświetlał rekomendowane budżety kampanii. Bazuje on na docelowej stawce CPA reklam wideo. Użytkownicy otrzymają także ostrzeżenie, jeżeli wybrana kwota będzie zbyt niska.
Poza dodaniem wielu przydatnych opcji, Google zrezygnowało z obsługi reklam displaowych i kampanii w Gmailu.
Pozostałe nowości to m.in. możliwość włączenia powiadomień, wizualna edycja harmonogramów reklam oraz obsługa kampanii o docelowych częstotliwościach.
Edytor 2.2 jest już dostępny do pobrania, a więcej informacji na jego temat można znaleźć w oficjalnym ogłoszeniu Google: https://support.google.com/google-ads/editor/answer/12409872?hl=en&ref_topic=13728.
