ASPIRATE - Serwis dla wymagających marketerów
Opis nowych funkcji edytora 2.2 od Google Ads

Google Ads udostępnia edytor 2.2

Edytor 2.2 to najnowsze, zaktualizowane narzędzie od Google Ads, z wieloma nowymi funkcjami.

Najnowsza wersja zawiera nowe możliwości korzystania z zasobów obrazów z biblioteki. Od teraz użytkownicy mogą m.in. dodawać, usuwać i edytować nazwy zdjęć, przypisywać je do wybranych folderów.

Twórcy Google Ads zadbali również o to, aby edytor 2.2 wyświetlał rekomendowane budżety kampanii. Bazuje on na docelowej stawce CPA reklam wideo. Użytkownicy otrzymają także ostrzeżenie, jeżeli wybrana kwota będzie zbyt niska.

Poza dodaniem wielu przydatnych opcji, Google zrezygnowało z obsługi reklam displaowych i kampanii w Gmailu.

Pozostałe nowości to m.in. możliwość włączenia powiadomień, wizualna edycja harmonogramów reklam oraz obsługa kampanii o docelowych częstotliwościach.

Edytor 2.2 jest już dostępny do pobrania, a więcej informacji na jego temat można znaleźć w oficjalnym ogłoszeniu Google: https://support.google.com/google-ads/editor/answer/12409872?hl=en&ref_topic=13728.

Źródło: support.google.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.