Najnowsza aktualizacja w Google Ads wprowadza cztery nowe funkcje w zakładce Insights.
Pierwsza z nich umożliwia wgląd do wyszukiwanych przez klientów fraz, bez konieczności przeglądania całej listy haseł. Search Terms grupuje wszystkie wpisywane terminy do szerszych kategorii, według intencji kupujących. Znajdą się tam również dane na temat wyników konwersji oraz liczby wyszukiwań.
Funkcja Assets wskaże zasoby, które spotykają się z największym zainteresowaniem potencjalnych kupujących. Pomoże również w dotarciu do najbardziej zaangażowanych odbiorców oraz przekierowaniu ich na odpowiednie strony docelowe.
Audiences, czyli nowe statystki odbiorców, mają za zadanie ułatwić poznanie potrzeb i upodobań klientów w celu dopasowania swojej oferty do ich wymagań.
Ostatnia aktualizacja, wprowadzona w Google Insights, to Change history. Jej zadaniem jest wskazanie, jak zmiany wprowadzone w koncie wpływają na ogólną wydajność. Pomoże to określić, które modyfikacje mogły spowodować zmiany skuteczności kampanii wraz z sugestiami dalszego postępowania.
Wprowadzone aktualizacje mogą okazać się pomocne w analizie zachowań konsumentów w okresie przedświątecznym. Wszystkie powyższe funkcje powinny być już dostępne w zakładce Insights.
