Szukaj

Google Ads - śledź najważniejsze zmiany w marketingu internetowym​

Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe

Komputer z wykresami analizującymi nowe kampanie na ekranie

Dwie nowe kampanie w Google Ads

Google Ads ogłosiło rozszerzenie swoich usług o dwie nowe kampanie: wyświetlenia wideo i generowanie popytu. Pierwsza z nich ma za zadanie maksymalizację liczby wyświetleń wideo.

Zrzut ekranu przedstawiający wyszukiwarkę Google

Sztuczna Inteligencja już wkrótce w Google Ads

W najbliższych miesiącach w Google Ads ma pojawić się generatywna sztuczna inteligencja, tworząca kampanie na podstawie materiałów reklamodawców. Narzędzie będzie zintegrowane z Performance Max. Sposób

Statystyki reklamowe, widoczne na ekranie komputera

Edytor Google Ads 2.3 już dostępny

Edytor Google Ads jest już dostępny w najnowszej wersji 2.3, która zawiera sporo ciekawych funkcji. Po pierwsze, kilka zmian zaszło w kwestii zasobów graficznych. Od

Laptop z widoczną kartą przeglądarki Google

Google udostępnia Centrum przejrzystości reklam

Centrum przejrzystości reklam to tak naprawdę baza danych, zawierająca informacje na temat wszystkich reklam, widocznych w Google oraz YouTube. Celem nowego projektu jest stworzenie możliwości

Widok z góry na dwie osoby analizujące raporty przy biurku

Jednolite okno konwersji dla Google Ads i GA4

Już niedługo okno konwersji w Google Ads zostanie automatycznie dopasowane do jego odpowiednika w GA4. Do tej pory reklamodawcy mogli tworzyć osobne ustawienia raportów konwersji

Napis Google Ads na tle globusu

Google Ads testuje nowy panel reklam

W Google Ads pojawił się nowy, próbny panel reklam, będący odpowiedzią na skargi użytkowników odnośnie do jego dotychczasowej wersji. Pierwszą zmianą jest uproszczenie głównego menu

Napis Google Ads na niebieskim tle

Google Ads upraszcza kierowanie na lokalizacje

Wraz z początkiem nowego miesiąca Google Ads rozpocznie testy aktualizacji, ułatwiającej kierowanie reklam na lokalizacje. Od teraz opcje kierowania na Zainteresowania wyszukiwaniem: Osoby szukające lokalizacji

Tag: Google Ads

Google Ads to narzędzie do reklamy w wyszukiwarce Google, które umożliwia promowanie swojej firmy, produktów lub usług za pomocą różnych form, takich jak reklamy tekstowe, graficzne i wideo. Google Ads służy do dotarcia do odbiorców w momencie, gdy wyszukują oni w Google informacje związane z Twoją firmą, produktami lub usługami. Google posiada całą masę informacji na temat użytkowników. Dzięki temu można precyzyjnie targetować reklamy do określonych grup odbiorców na podstawie ich zapytań w wyszukiwarce, danych demograficznych i wielu innych wskaźników. Google Ads daje również możliwość śledzenia skuteczności reklam i dostosowywania ich w zależności od osiąganych rezultatów. Ponadto Google Ads umożliwia tworzenie reklam na różne urządzenia, takie jak komputery, laptopy, telefony komórkowe i tablety.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.