Szukaj
Zrzut ekranu przedstawiający wyszukiwarkę Google

Sztuczna Inteligencja już wkrótce w Google Ads

W najbliższych miesiącach w Google Ads ma pojawić się generatywna sztuczna inteligencja, tworząca kampanie na podstawie materiałów reklamodawców.

Narzędzie będzie zintegrowane z Performance Max. Sposób działania zapowiadanej funkcji jest bardzo prosty. Wystarczy przesłać materiały wideo, grafiki i tekst do Google Ads, a sztuczna inteligencja zajmie się wygenerowaniem reklamy. Główną zaletą tego typu kampanii ma być ich wysoka skuteczność, spowodowana dopasowaniem do wybranej grupy odbiorców.

Nowa technologia z pewnością okaże się pomocnym narzędziem. Przewiduje się, że jej zastosowanie znacznie poprawi współczynniki konwersji i przełoży się na osiągniecie wybranych celów marketingowych.

Testy sztucznej inteligencji mogą potrwać jeszcze kilka miesięcy, w celu rozwiania wątpliwości i kontrowersji związanych ze stosowaniem AI. O wszelkich aktualizacjach w tej kwestii będziemy informować na bieżąco w naszym serwisie.

Robot siedzący przy biurku jako sztuczna inteligencja przy logo Google Ads
Źródło: seroundtable.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.