W najbliższych miesiącach w Google Ads ma pojawić się generatywna sztuczna inteligencja, tworząca kampanie na podstawie materiałów reklamodawców.
Narzędzie będzie zintegrowane z Performance Max. Sposób działania zapowiadanej funkcji jest bardzo prosty. Wystarczy przesłać materiały wideo, grafiki i tekst do Google Ads, a sztuczna inteligencja zajmie się wygenerowaniem reklamy. Główną zaletą tego typu kampanii ma być ich wysoka skuteczność, spowodowana dopasowaniem do wybranej grupy odbiorców.
Nowa technologia z pewnością okaże się pomocnym narzędziem. Przewiduje się, że jej zastosowanie znacznie poprawi współczynniki konwersji i przełoży się na osiągniecie wybranych celów marketingowych.
Testy sztucznej inteligencji mogą potrwać jeszcze kilka miesięcy, w celu rozwiania wątpliwości i kontrowersji związanych ze stosowaniem AI. O wszelkich aktualizacjach w tej kwestii będziemy informować na bieżąco w naszym serwisie.
