Szukaj
Napis Google Ads na niebieskim tle

Google Ads upraszcza kierowanie na lokalizacje

Wraz z początkiem nowego miesiąca Google Ads rozpocznie testy aktualizacji, ułatwiającej kierowanie reklam na lokalizacje.

Od teraz opcje kierowania na Zainteresowania wyszukiwaniem: Osoby szukające lokalizacji docelowych, nie będą już dostępne. Google twierdzi, że funkcja ta jest używana rzadko i w nieefektywny sposób. Reklamodawcy wciąż mogą kierować kampanie na Obecność lub Zainteresowanie oraz Obecność.

Podobny los czeka funkcję Wykluczania obecności lub zainteresowań. Opcja ta jest uznawana za mylącą i ma niski wpływ na skuteczność kampanii.

Według twórców Google Ads zmiany te mają sprawić, że kierowanie na lokalizacje stanie się bardziej intuicyjne. Aktualizacja wpłynie pozytywnie także na proces targetowania kampanii, ułatwiając konfigurację i osiąganie wyznaczonych celów.

Zrzut ekranu przedstawiający zaktualizowane kierowanie na lokalizacje w Google Ads
Źródło: support.google.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.