Szukaj
Osoba trzymająca w dłoni telefon z logo LinkedIn, na ciemnym tle

Kierowanie reklam na LinkedIn ma nowe kryteria

LinkedIn dodaje nowe kwalifikatory, wzbogacające kierowanie reklam na odbiorców, o kilka szczegółów.

Aktualnie platforma oferuje setki różnorodnych kategorii zainteresowań, których można użyć, w celu dotarcia do konkretnej grupy odbiorców. LinkedIn wzbogacił tę listę o kilka dodatkowych podkategorii, związanych z oprogramowaniem. Wśród nowości znajdziemy również nowe zainteresowania usługami, takimi jak nieruchomości czy tworzenie aplikacji.

Oprócz tego ostatnio przeprowadzone przez serwis badania pokazały, że kampanie B2C, wykazują największą skuteczność, gdy skupiają się na aspiracjach, innowacjach i lojalności.

Kierowanie reklam na tak szczegółowe zainteresowania jest bardzo skuteczną metodą na docieranie do nowej grupy docelowych odbiorców w LinkedIn. Opcja ta jest szczególnie warta wypróbowania, teraz gdy z platformy korzysta więcej użytkowników, niż kiedykolwiek wcześniej.

Zrzut ekranu przedstawiający kierowanie reklam według zainteresowań w LinkedIn
Źródło: linkedin.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.