ASPIRATE - Serwis dla wymagających marketerów
Osoba trzymająca telefon z logo Pinteresta, na tle laptopa

Pinterest wprowadza reklamy Premiere Spotlight

Pinterest prowadzi testy nowej opcji reklamowej, o nazwie Premiere Spotlight.

Reklamodawcy będą mogli z niej skorzystać, aby ich kampanie były widoczne w centralnym miejscu platformy, czyli pod paskiem wyszukiwania. Reklamy będą tam b wyświetlane przez 24 godziny. Według twórców serwisu ten czas wystarczy, aby dotrzeć do ogromnej grupy nowych odbiorców.

Firmą, która jako pierwsza skorzystała z nowej funkcji, jest Kohl’s. Ta konkretna reklama to wideo, wzbogacone o krótki tekst. Ważną kwestią jest również przycisk wezwania do działania, umieszczony w centralnej części nagrania, który przenosi użytkowników bezpośrednio na stronę marki.

Premiere Spotlight bez wątpienia brzmi jak kusząca propozycja dla wielu reklamodawców, niestety Pinterest nie podał jeszcze kosztów tego typu reklamy.

Zrzut ekranu aplikacji Pinterest z reklamą Premiere Spotlight
Źródło: techcrunch.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.