Szukaj
Logo Google na niebieskim tle

Aktualizacja automatycznych reklam Google AdSense

W panelu ustawień automatycznych reklam Google AdSense pojawiło się kilka zmian, które mają ułatwić pracę reklamodawcom.

Pierwsza zmiana to podział formatów na podstawie ich wpływu na wygląd strony. W pierwszej grupie znajdą się reklamy zakotwiczone, winietowe i boczne, które nie wpływają na układ witryny. Druga kategoria obejmuje reklamy banerowe i multipleksowe, zależne od zawartości strony i rozmieszczenia widocznych na niej elementów.

Drugą, drobną zmianą jest nowa nazwa dotychczasowych „reklam na stronie” na „reklamy banerowe”. Aktualizacja wprowadza również osobną ikonę dla każdego formatu oraz galerię, zawierającą przykładowe zdjęcia każdego rodzaju reklam. Oprócz tego reklamy multiplekoswe i banery mają teraz oddzielne ustawienia, dzięki czemu mogą być włączane niezależnie.

Aktualizacja ta powinna być już dostępna dla wszystkich użytkowników AdSense, a więcej na jej temat można przeczytać na oficjalnej stronie serwisu.

Nowa aktualizacja Google AdSense widoczna na zrzucie ekranu
Źródło: support.google.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.