W panelu ustawień automatycznych reklam Google AdSense pojawiło się kilka zmian, które mają ułatwić pracę reklamodawcom.
Pierwsza zmiana to podział formatów na podstawie ich wpływu na wygląd strony. W pierwszej grupie znajdą się reklamy zakotwiczone, winietowe i boczne, które nie wpływają na układ witryny. Druga kategoria obejmuje reklamy banerowe i multipleksowe, zależne od zawartości strony i rozmieszczenia widocznych na niej elementów.
Drugą, drobną zmianą jest nowa nazwa dotychczasowych „reklam na stronie” na „reklamy banerowe”. Aktualizacja wprowadza również osobną ikonę dla każdego formatu oraz galerię, zawierającą przykładowe zdjęcia każdego rodzaju reklam. Oprócz tego reklamy multiplekoswe i banery mają teraz oddzielne ustawienia, dzięki czemu mogą być włączane niezależnie.
Aktualizacja ta powinna być już dostępna dla wszystkich użytkowników AdSense, a więcej na jej temat można przeczytać na oficjalnej stronie serwisu.
