Edytor Google Ads jest już dostępny w najnowszej wersji 2.3, która zawiera sporo ciekawych funkcji.
Po pierwsze, kilka zmian zaszło w kwestii zasobów graficznych. Od teraz będzie można je importować i eksportować jako pliki oraz wyświetlać je w formie osobnych kart, zamiast dotychczasowej tabeli.
Nowości pojawiły się również w komponentach. Zaktualizowany edytor będzie tworzył je automatycznie i umieszczał obok tych, stworzonych przez użytkownika. Oprócz tego starsze komponenty z lokalizacją lub obrazem zostaną przeniesione do nowego formatu.
Kolejną aktualizacją jest fakt, że niektóre z przyczyn, widocznych na głównym panelu stanu, to teraz klikalne przyciski. Oznacza to, że po wybraniu przyczyny „Ograniczona przez wartość docelową stawki” automatycznie otworzy się panel edycji w polu strategii ustalania stawek. Google dodał też dwie nowe przyczyny problemów kampanii. Są to „Ograniczenie ze względu na docelową stawkę” i „Wkrótce ograniczenie z powodu budżetu”.
Oprócz tego Edytor 2.3 zawiera dwie nowe możliwości kierowania na lokalizację: „w promieniu wokół grup lokalizacji” i „w promieniu wokół wszystkich lokalizacji w połączonym kanale”.
Pozostałe, ważniejsze aktualizacje to m.in. dodanie zalecanych stawek Docelowych CPA i ROAS, nowe opcje powiadomień, czy poprawki w kwestii liczby mnogiej kilku kolejnych języków.
Edytor Google Ads 2.3 jest już dostępny do pobrania dla wszystkich użytkowników, a więcej informacji na jego temat można znaleźć na oficjalnej stronie narzędzia.