Szukaj
Napis Google Ads na tle globusu

Google Ads testuje nowy panel reklam

W Google Ads pojawił się nowy, próbny panel reklam, będący odpowiedzią na skargi użytkowników odnośnie do jego dotychczasowej wersji.

Pierwszą zmianą jest uproszczenie głównego menu nawigacyjnego. Dzięki aktualizacji zniknie druga, podrzędna lista narzędzi, a wszystkie funkcje będą dostępne z poziomu jednego menu.

Kilka zmian zajedzie także w sposobie organizacji interfejsu. Nowy panel w Google Ads będzie zawierał dwie dodatkowe kategorie, ułatwiające znalezienie niezbędnych narzędzi. Kategorie te to „Cele” oraz „Odbiorcy, słowa kluczowe i treść”. W pierwszej z nich znajdą się cele i pomiary konwersji. Druga grupa łączy w sobie wszystkie narzędzia do określania, do kogo chcesz dotrzeć oraz w jaki sposób. Znajdą się tam słowa kluczowe, docelowi odbiorcy czy lokalizacja.

Odświeżeniu uległ również ogólny wygląd pulpitu Google Ads. Jego zaktualizowana wersja zawiera więcej białej przestrzeni, co ma zminimalizować rozpraszanie podczas pracy. Oprócz tego pojawiły się nowe, podświetlone ikony nawigacji oraz większa czcionka Google Sans.

Na ten moment zaktualizowany panel jest dostępny wyłącznie dla wybranej grupy użytkowników, w celu poznania ich opinii.

Zrzut ekranu,przedstawiający nowy panel Google Ads
Źródło: support.google.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.