W Google Ads pojawił się nowy, próbny panel reklam, będący odpowiedzią na skargi użytkowników odnośnie do jego dotychczasowej wersji.
Pierwszą zmianą jest uproszczenie głównego menu nawigacyjnego. Dzięki aktualizacji zniknie druga, podrzędna lista narzędzi, a wszystkie funkcje będą dostępne z poziomu jednego menu.
Kilka zmian zajedzie także w sposobie organizacji interfejsu. Nowy panel w Google Ads będzie zawierał dwie dodatkowe kategorie, ułatwiające znalezienie niezbędnych narzędzi. Kategorie te to „Cele” oraz „Odbiorcy, słowa kluczowe i treść”. W pierwszej z nich znajdą się cele i pomiary konwersji. Druga grupa łączy w sobie wszystkie narzędzia do określania, do kogo chcesz dotrzeć oraz w jaki sposób. Znajdą się tam słowa kluczowe, docelowi odbiorcy czy lokalizacja.
Odświeżeniu uległ również ogólny wygląd pulpitu Google Ads. Jego zaktualizowana wersja zawiera więcej białej przestrzeni, co ma zminimalizować rozpraszanie podczas pracy. Oprócz tego pojawiły się nowe, podświetlone ikony nawigacji oraz większa czcionka Google Sans.
Na ten moment zaktualizowany panel jest dostępny wyłącznie dla wybranej grupy użytkowników, w celu poznania ich opinii.
