Szukaj
Grupa osób, trzymająca telefony z logo LinkedIn

LinkedIn wprowadza Collaborative Articles

LinkedIn uruchamia nową funkcję Collaborative Articles, wykorzystującą sztuczną inteligencję, która mają inicjować konwersację między użytkownikami.

Zadaniem sztucznej inteligencji jest w tym przypadku rozpoczęcie dyskusji, poprzez stworzenie wpisu na dany temat. Następnym krokiem jest znalezienie ekspertów w konkretnej dziedzinie, przy użyciu algorytmów serwisu. Docelowo, grono profesjonalistów ma podjąć dyskusję, dzieląc się swoimi pomysłami i poradami. W ten sposób ma powstać baza praktycznej wiedzy, opartej na latach doświadczenia ekspertów danej branży.

LinkedIn wyróżni Collaborative Articles w kanale głównym serwisu. Użytkownicy zobaczą również osoby, które wzięły udział w dyskusji. Każda osoba będzie mogła wyrazić swoje zdanie i dodać do rozmowy coś od siebie.

Twórcy platformy mają nadzieję, że funkcja ta przyniesie sporo korzyści zarówno dla czytelników, jak i osób biorących udział w rozmowie. Dzieląc się swoim doświadczeniem, użytkownicy mają o wiele większe szanse na dotarcie do nowych odbiorców, a tym samym zdobywanie nowych kontaktów.

Zrzut ekranu, przedstawiający Collaborative Articles w LinkedIn
Źródło: socialmediatoday.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.