TikTok udostępnia kolejne przydatne dla marketerów narzędzie, jakim są statystyki słów kluczowych.
Statystyki, dostępne w TikTok Creative Center, to lista wyrażeń, które najlepiej sprawdziły się w kampaniach na platformie. Są to przykłady z rzeczywistych reklam, które odnosiły sukces i wzbudziły spore zainteresowanie użytkowników.
W szczegółach kampanii można sprawdzić, w jaki sposób wykorzystano w niej dane słowa kluczowe. Bardzo często istoty jest fakt, czy były one jedynie fragmentem tekstu, czy też zostały wypowiedziane przez lektora. Oprócz podglądu reklamy marketerzy zyskają dostęp do danych takich jak jej średni CTR.
Śledzenie najnowszych trendów w aplikacji ułatwia możliwość filtrowania słów kluczowych według ich popularności w ostatnich siedmiu, trzydziestu lub stu dwudziestu dniach.
TikTok twierdzi, że ogólnodostępne statystyki słów kluczowych okażą się bardzo pomocne w zwiększaniu skuteczności prowadzonych działań marketingowych. Wykorzystanie ich rzeczywiście może znacznie ułatwić proces tworzenia kampanii.
Niestety, obecnie statystyki te są dostępne jedynie w wersji anglojęzycznej.
