Szukaj
Logo Google w białej poświacie telefonu komórkowego

Sztuczna inteligencja w Google Ads ma nowe funkcje

Sztuczna inteligencja w Google Ads wciąż się rozwija, a koncern ogłosił kilka opierających się na niej, bardzo przydatnych funkcji.

Pierwsze z nowych narzędzi odpowiada za generowanie tła do zdjęć produktowych, na podstawie opisu reklamodawcy. W ten sposób w bardzo krótkim czasie powstaje kilka wersji fotografii, co pozwoli na szybkie wybranie najbardziej odpowiedniej grafiki. Równie szybkie, jak stworzenie nowego tła, będzie jego całkowite usunięcie, dzięki czemu uwaga odbiorców będzie skupiona na promowanej ofercie.

Google pracuje również nad narzędziem generującym optymalne słowa kluczowe, nagłówki i obrazy dla danej strony docelowej, na podstawie analizy znajdujących się na niej treści. Kolejnym przełomowym projektem jest dostosowywanie nagłówka i opisu promowanej strony internetowej do fraz , wpisywanych w wyszukiwarce. Te dwie funkcje mogą okazać się prawdziwymi gamechangerami.

Całkowite wdrożenie tych narzędzi dla wszystkich użytkowników Google Ads ma potrwać kilka miesięcy, ale tak rozbudowana sztuczna inteligencja jest warta oczekiwania.

Zrzut ekranu przedstawiający jak sztuczna inteligencja w Google Ads generuje tło do zdjęć produktowych
Źródło: socialmediatoday.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.