Szukaj
Dwie osoby, siedzące na kanapie, trzymające w dłoniach znaki Instagrama od Meta oraz Twittera

Meta tworzy własny odpowiednik Twittera

Do dłuższego czasu Meta tworzy swój odpowiednik Twittera, który może wystartować już w czerwcu.

Nowa, zdecentralizowania aplikacja, o wstępnej nazwie Barcelona, przypomina ogromny czat grupowy, będący uproszczoną formą Twittera. Ma być to odpowiedź na rosnącą aktywność użytkowników Instagrama w prywatnych wiadomościach i Stories, a nie w feedzie.

Użytkownicy będą mogli zarejestrować się w aplikacji przy użyciu swoich kont na Instagramie, a tym samym zsynchronizować listę obserwowanych osób. Dzięki temu pozostaną w kontakcie ze swoimi znajomymi i ulubionymi twórcami.

W Barcelonie będzie można publikować teksty, zawierające do 500 znaków, linki, zdjęcia oraz filmy, trwające maksymalnie 5 minut. Meta zadbała również o to, aby jej odpowiednik Twittera miał funkcje podobne do niego. Oprócz publikowanie, użytkownicy będą mogli odpowiadać na wpisy innych osób, polubić je oraz podać dalej.

Wprowadzenie tej aplikacji może okazać się przełomem w mediach społecznościowych. O wszelkich aktualizacjach w kwestii najnowszego projektu Mety będziemy informować na bieżąco w naszym serwisie.

Zrzut ekranu przedstawiający funkcję nowej aplikacji Meta, będącej odpowiednikiem Twittera
Źródło: liahaberman.substack.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.