Szukaj
Widok z góry na dwie osoby analizujące raporty przy biurku

Jednolite okno konwersji dla Google Ads i GA4

Już niedługo okno konwersji w Google Ads zostanie automatycznie dopasowane do jego odpowiednika w GA4.

Do tej pory reklamodawcy mogli tworzyć osobne ustawienia raportów konwersji dla Google Ads i GA4. Od 31 marca bieżącego roku taka konfiguracja nie będzie już możliwa.

Google zdecydował o ujednoliceniu wskaźników obydwu systemów, w celu wyeliminowania rozbieżności w raportach. Spójność wyników konwersji ma przełożyć się na poprawę skuteczności prowadzonych kampanii.

Osoby, które chcą zachować osobne okno konwersji, niezależne od GA4, powinny skontaktować się z pomocą techniczną Google Ads.

zrzut ekranu zapowiadający nowe okno konwersji Google Ads
Źródło: twitter.com/CharlesFarina
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.