Szukaj
Osoba trzymająca tablet z widocznymi wykresami

Nowe narzędzia w Google Performance Max

Google wprowadza nowe narzędzia do kampanii Performance Max w ramach przygotowań do okresu świątecznego.

Pierwszą nowością jest planer skuteczności kampanii, który ma ułatwić rozporządzanie środkami przeznaczanymi na reklamy. Jego drugą funkcją jest ocena wpływu zmian w kampanii na ich skuteczność. Oprócz tego reklamodawcy zyskają dostęp do informacji na temat możliwości promocji sezonowej oraz budżetu różnych kampanii, nawet z kilku kont.

Kolejnym, uruchomionym wcześniej narzędziem jest planowanie grup zasobów. Najnowsza aktualizacja umożliwia dodawanie do nich automatycznych reguł. Dzięki temu będą mogły być wstrzymywane wtedy, kiedy jest to konieczne. Marketerzy będą mogli planować zasoby ze sporym wyprzedzeniem czasowym. Kolejnym ulepszeniem tego narzędzia ma być możliwość dodania nawet 15 nagłówków do grup zasobów.

Ostatnie z narzędzi to wyjaśnienia, dotyczące wszelkich zmian w skuteczności konta. Pozwalają one na określenie przyczyn zmian w wydajności, a także diagnozowanie problemów i rekomendacje na temat ich rozwiązywania. Najnowsza aktualizacja wprowadza również kilka nowych wyjaśnień, dotyczących np. analizy stanu różnych produktów.

Nowe narzędzia powinny być już dostępne dla wszystkich kampanii Performance Max. Ich ewentualne rozszerzenia i ulepszenia pojawią się w nadchodzących tygodniach.

Planer skuteczności kampanii w Google Performance Max.
Źródło: support.google.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.