Google wprowadza do Performance Max nowe statystyki, ułatwiające raportowanie oraz kilka innych nowości.
Dzięki najnowszej aktualizacji reklamodawcy zobaczą konwersję, jej wartość oraz wszystkie koszty, na poziomie grupy zasobów. Kolejną zmianą w Performance Max są nowe statystyki, wskazujące tempo wydawania budżetu, co ma pomóc w optymalizacji wydatków. Użytkownicy zobaczą również, ile pieniędzy przeznaczyli na kampanię, z uwzględnieniem przyszłych wydatków
Kolejna z nowych funkcji pozwala na wykluczenie wybranych haseł, a nawet całych marek z listy. Dzięki temu wyszukiwania, pochodzące z błędnego zapisu nazwy firmy oraz języków obcych, zostaną zablokowane. Wykluczenie marki spowoduje, że zapytania z nią związane nie będą już wyświetlane w Zasobach Wyszukiwania ani Zakupach.
W najbliższych miesiącach Google udostępni także nowe kanały stron, dzięki którym reklamodawcy będą mogli dodawać linki do określonych adresów stron docelowych. Pomoże to w uzyskaniu lepszych wyników z zasobów wyszukiwania.
