Szukaj
Osoba analizująca nowe statystyki w telefonie i na ekranie laptopa

Nowe statystyki w Performance Max

Google wprowadza do Performance Max nowe statystyki, ułatwiające raportowanie oraz kilka innych nowości.

Dzięki najnowszej aktualizacji reklamodawcy zobaczą konwersję, jej wartość oraz wszystkie koszty, na poziomie grupy zasobów. Kolejną zmianą w Performance Max są nowe statystyki, wskazujące tempo wydawania budżetu, co ma pomóc w optymalizacji wydatków. Użytkownicy zobaczą również, ile pieniędzy przeznaczyli na kampanię, z uwzględnieniem przyszłych wydatków

Kolejna z nowych funkcji pozwala na wykluczenie wybranych haseł, a nawet całych marek z listy. Dzięki temu wyszukiwania, pochodzące z błędnego zapisu nazwy firmy oraz języków obcych, zostaną zablokowane. Wykluczenie marki spowoduje, że zapytania z nią związane nie będą już wyświetlane w Zasobach Wyszukiwania ani Zakupach.

W najbliższych miesiącach Google udostępni także nowe kanały stron, dzięki którym reklamodawcy będą mogli dodawać linki do określonych adresów stron docelowych. Pomoże to w uzyskaniu lepszych wyników z zasobów wyszukiwania.

Zrzut ekranu przedstawiający wykluczanie marki w Performance Max
Źródło: support.google.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.