Szukaj
Osoba logująca się do serwisu LinkedIn na telefonie

LinkedIn zmienia wygląd profilu

LinkedIn wprowadza drobne zmiany, które maja poprawić wygląd profilu użytkownika.

Dzięki aktualizacji użytkownicy sami zadecydują, jakie treści będą widoczne w sekcji Aktywności na ich profilu. Wśród możliwości wyboru znajdują się:

  • posty
  • filmy
  • obrazy
  • biuletyny
  • artykułu
  • dokumenty

Twórcy platformy twierdzą, że ta zmiana zwiększy widoczność treści publikowanych w serwisie, tym samym powodując dotarcie do nowego grona odbiorców.

Aktualizacja ma być ogólnodostępna w ciągu kilku najbliższych tygodni.

Nagranie ekranu pokazujące nowy wygląd profilu w LinkedIn
Źródło: linkedin.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.