Szukaj
Podwójne logo Google na niebieskim tle

Google Ads aktualizuje edytor do wersji 2.4

Edytor od Google Ads jest już dostępny w najnowszej wersji 2.4.

Oto kilka nowości ze zaktualizowanej wersji systemu:

  • Biblioteka zasobów wideo, w której znajdą się wszystkie filmy danego konta
  • Karta „Przegląd” z dostępem do kilku kont jednocześnie
  • Integracja z Dyskiem Google, umożliwiająca eksportowanie, importowanie i udostępnianie innym użytkownikom treści z Dysku
  • Planowanie postu, pozwalające na opublikowanie treści w określonym momencie
  • Edytowalne grupy produktów i akcji, możliwe do modyfikowania w nowym oknie dialogowym
  • Możliwość rezygnacji z ulepszenia filmu w kampaniach wideo
  • Funkcja „Pobierz” z nowymi opcjami, w tym optymalizacją pobranych danych

Dodatkowo od teraz wszystkie kampanie wideo są kierowanie do sieci YouTube i YouTube Video, dlatego obydwie opcje zniknęły z Edytora. Reklamodawcy wciąż mogą modyfikować partnerów wideo.

Zrzut ekranu ogłoszenia Google, że Edytor 2.4 jest już dostępny
Źródło: support.google.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.