Szukaj
Osoba pracująca przy biurku na laptopie z logo Google na ekranie

Google Ads wdraża nowy wygląd systemu

Po miesiącach testowania różnych rozwiązań, Google Ads wdraża nowy wygląd systemu.

W zaktualizowanej wersji menu główne znajduje się po lewej stronie ekranu, a podstrony są podzielone na inne kategorie, co ma ułatwić pracę zarówno nowym, jak i doświadczonym reklamodawcom.

W zakładce Kampanie znajdą się teraz narzędzia niezbędne do ich analizy, optymalizacji i zarządzania nimi. Wybierając Cele, reklamodawcy mogą definiować, monitorować i aktualizować cele konwersji. W Narzędziach znajdą się teraz wszystkie funkcje, umożliwiające m.in. planowanie i ustalanie stawek i budżetów. Karta Rozliczenia to miejsce, służące do monitorowania wszystkich wydatków i płatności. Ostatnia karta Administrator kryje ustawienia konta oraz narzędzia do zarządzania swoim zespołem i bezpieczeństwem.

W pierwszej kolejności aktualizację zobaczą użytkownicy, którzy wzięli udział w jej testach beta. Google zapowiada, że nowy wygląd Ads stanie się domyślnym jeszcze w tym roku. Do grudnia włącznie nadal będzie można korzystać z dotychczasowej wersji systemu, przed wprowadzeniem go na stałe w 2024.

Zrzut ekranu przedstawiający nowy wygląd Google Ads
Źródło: support.google.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.