Instagram nadal skupia się na rolkach i wprowadza kolejne zmiany, mające ulepszyć doświadczenie korzystania z takiego formatu treści zarówno twórcom, jak i użytkownikom.
Pierwszym ulepszeniem jest umożliwienie tworzenia dłuższych Reelsów. Od teraz będą mogły one trwać 90 sekund, a nie tylko 60, jak dotychczas. Dodatkowo twórcy będą mieli możliwość dodawania interaktywnych naklejek, które zwiększa zaangażowanie użytkowników i pomogą w budowaniu lepszej relacji z odbiorcami treści. Interaktywne naklejki, które będą mogły zostać dodane do rolek to: ankiety, quizy i suwaki emotikonów.
Kolejną nową opcją jest importowanie dźwięku. Twórcy będą mogli przesyłać własne audio bezpośrednio w procesie tworzenia krótkich filmików. Dodatkowo Reels Facebook będą obsługiwać narrację głosową dla swoich filmików. Kolejną opcją związaną z dźwiękiem jest Sound Sync, która umożliwi twórcom Reelsów automatyczną synchronizację ich klipów wideo z rytmem wybranej ścieżki muzycznej.
Ulepszenia te będą znacznie wpływać na zaangażowanie użytkowników oraz twórców. Dla marketerów mogą one okazać się pomocne w tworzeniu własnego angażującego contentu dotyczącego marek oraz produktów.