TikTok dodał do swojego Programu Partnerów Marketingowych platformy do zarządzania mediami społecznościowymi: Later, Khoros, Emplifi, Sprout Social, Dash Hudson, Sprinklr, Bandwatch, Hootsuite. Jest to innowacyjne rozwiązanie, dzięki któremu twórcy i menedżerowie mediów społecznościowych będą mogli publikować, zarządzać i śledzić treści na TikToku oraz na innych platformach społecznościowych w obrębie jednego z wybranych narzędzi. Ułatwi to proces planowania i publikowania treści na TikToku oraz udostępniania ich na innych platformach.
Co więcej, menedżerowie i twórcy będą mogli śledzić statystyki profilu i zasięg wideo w czasie rzeczywistym i porównywać je z innymi platformami, co zwiększy wydajność oraz możliwość optymalizacji treści.
Jest to duża i innowacyjna aktualizacja, która ułatwi tworzenie treści na TikToku, ich planowanie i tworzenie oraz analizę i sprawne udostępnianie na innych platformach social media.