Szukaj
Osoba trzymająca telefon z wyświetlonym TikTokiem

Ułatwienia zarządzania treścią na TikToku

TikTok dodał do swojego Programu Partnerów Marketingowych platformy do zarządzania mediami społecznościowymi: Later, Khoros, Emplifi, Sprout Social, Dash Hudson, Sprinklr, Bandwatch, Hootsuite. Jest to innowacyjne rozwiązanie, dzięki któremu twórcy i menedżerowie mediów społecznościowych będą mogli publikować, zarządzać i śledzić treści na TikToku oraz na innych platformach społecznościowych w obrębie jednego z wybranych narzędzi. Ułatwi to proces planowania i publikowania treści na TikToku oraz udostępniania ich na innych platformach. 

Co więcej, menedżerowie i twórcy będą mogli śledzić statystyki profilu i zasięg wideo w czasie rzeczywistym i porównywać je z innymi platformami, co zwiększy wydajność oraz możliwość optymalizacji treści.

Jest to duża i innowacyjna aktualizacja, która ułatwi tworzenie treści na TikToku, ich planowanie i tworzenie oraz analizę i sprawne udostępnianie na innych platformach social media.

Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.