Szukaj
Zdjęcie logo Instagrama trzymane przez dwie osoby

Kontrola proponowanych treści na Instagramie

Instagram rozpoczął testowanie narzędzi, które umożliwią użytkownikom kontrolę treści proponowanych im przez aplikację. Nowe funkcje pozwolą na odrzucanie niepożądanych typów postów.

Kontrola treści na Instagramie umożliwi oznaczenie postów z kanału Eksploruj jako nieinteresujących. Będzie to skutkowało ukryciem wybranych elementów oraz spowoduje, że podobne treści nie będą już proponowane. Druga metoda kontroli polega na podaniu konkretnych słów, fraz oraz emotikon, których użytkownik wolałby nie widzieć. Dzięki temu, posty zawierające wyznaczone elementy nie będą wyświetlane.

Do czasu wprowadzenia nowych narzędzi, Instagram wciąż będzie korzystał z klasycznych czynników warunkujących proponowanie postów. Opierają się one na prawdopodobieństwie polubienia, skomentowania lub ponownego udostępnienia postu. Równie duże znaczenie ma czas przeznaczony na podane interakcje oraz przejście do profilu twórcy.

Kontrola treści na Instagramie może okazać się istotna pod względem prowadzenia działań marketingowych w aplikacji. Ograniczenie widoczności niepożądanych postów będzie obejmować również treści promocyjne. W związku z tym, konieczna może okazać się ponowna analiza treści publikowanych na profilu marki.

Zrzut ekranu przedstawiający nowe narzędzie kontroli treści na Instagramie
Źródło: searchengineland.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.