TikTok po raz kolejny chce ułatwić prowadzenie działań marketingowych w aplikacji. W tym celu udostępnia filmy instruktażowe, odpowiadające na podstawowe problemy reklamodawców.
Seria krótkich materiałów wideo jest skierowana do marek, które dopiero zaczynają swoją działalność na TikToku. Znajdziemy w nich odpowiedzi na pytania jak założyć konto, tworzyć klipy oraz skonfigurować menedżera reklam. Treść zawarta w filmach jest przedstawiona w prosty i zrozumiały sposób. Audiodeskrypcja dołączona do każdego z materiałów pomaga osobom, które mają problem ze zrozumieniem języka angielskiego.
Filmy instruktażowe TikToka są dostępne na oficjalnej stornie platformy. Mimo że zawierają głównie podstawowe informacje na temat działania aplikacji, można w nich znaleźć kilka przydatnych, nieoczywistych wskazówek.
Zapoznanie się z udostępnionymi materiałami z pewnością nie wystarczy do stworzenia skutecznych kampanii reklamowych, ale wydaje się dobrym miejscem ma rozpoczęcie działań marki na TikToku.
