Google Ads wprowadza nowe funkcje dla marketerów, które mają sprawić, że tworzone kampanie reklamowe będą bardziej inkluzywne.
Rozszerzenie narzędzia zawiera informacje na temat działań marketingowych, które mogą zostać podjęte w celu dotarcia do większej grupy odbiorców, zwłaszcza tych najbardziej wykluczonych w społeczeństwie. Ma to na celu zaangażowanie potencjalnego klienta tak, by poczuł przynależność.
Wprowadzona nowość polega na umieszczeniu cennych wskazówek w mini witrynie All In. Mają one pomóc w dobraniu odpowiedniego podejścia marketingowego do poszczególnych grup społecznych. Należą do nich m.in.: LGBTQ+, osoby czarnoskóre czy z niepełnosprawnościami. Notatki sugestie i zostały stworzone we współpracy z przedstawicielami tych mniejszości.
Zmiany te pomogą tworzyć lepsze kampanie marketingowe trafiające do tych osób, które najbardziej potrzebują reprezentacji, co przyczyni się do zwiększenia zaangażowania tych osób, jak i do większego wpływu marketingu społecznego.