Szukaj
Grupa osób wyciągająca do siebie ręce.

All In od Google Ads w drodze do Inkluzywności

Google Ads wprowadza nowe funkcje dla marketerów, które mają sprawić, że tworzone kampanie reklamowe będą bardziej inkluzywne.

Rozszerzenie narzędzia zawiera informacje na temat działań marketingowych, które mogą zostać podjęte w celu dotarcia do większej grupy odbiorców, zwłaszcza tych najbardziej wykluczonych w społeczeństwie. Ma to na celu zaangażowanie potencjalnego klienta tak, by poczuł przynależność. 

Wprowadzona nowość polega na umieszczeniu cennych wskazówek w mini witrynie All In. Mają one pomóc w dobraniu odpowiedniego podejścia marketingowego do poszczególnych grup społecznych. Należą do nich m.in.: LGBTQ+, osoby czarnoskóre czy z niepełnosprawnościami. Notatki sugestie i zostały stworzone we współpracy z przedstawicielami tych mniejszości.

Zmiany te pomogą tworzyć lepsze kampanie marketingowe trafiające do tych osób, które najbardziej potrzebują reprezentacji, co przyczyni się do zwiększenia zaangażowania tych osób, jak i do większego wpływu marketingu społecznego.

Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.