ASPIRATE - Serwis dla wymagających marketerów
Dwie osoby trzymające telefony z włączoną aplikacją Twitter.

Twitter rozwija e-commerce z Shopify

Twitter wprowadza nową możliwość e-commerce, łącząc się z Shopify. Opcja to przestała być testowana w wersji beta i jest już dostępna dla wszystkich marketerów na terenie USA. 

Partnerstwo to ma umożliwić markom wystawianie ofert sprzedażowych na swoich profilach na Twitterze. Kliknięcie w ofertę przekieruje użytkownika na stronę produktu w Shopify, gdzie może dokonać zakupu. 

Za pośrednictwem administratora, sprzedawca może połączyć swoją stronę na Shopify z kontem na Twitterze. Pozwoli to na wyświetlanie oferowanych produktów w profilu lub oddzielnej zakładce. Ich dostępność i wygląd będą aktualizowane w czasie rzeczywistym.

Integracja Twittera z Shopify ułatwi marketerom pracę, a także generowanie lepszych efektów sprzedaży, równocześnie czyniąc z Twittera miejsce bardziej przyjazne e-commerce.

Zrzut ekranu, przedstawiający panel Shopify na Twitterze.
Źródło: theverge.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Studentka psychologii, rozpoczynająca swoją przygodę z marketingiem. Kasia wspiera nasz dział R&D, wyszukując najświeższe nowinki marketingowe i publikując je w serwisie.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl


Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.