ASPIRATE - Serwis dla wymagających marketerów
Stół, na którym jest położony telefon z włączoną aplikacją TikTok.

Menedżer atrybucji na TikToku

TikTok wprowadził nowe narzędzie Attribution Manager, ulepszające możliwość śledzenia skuteczności reklam.

Nowe narzędzie atrybucji stawia na elastyczność w mierzeniu efektywności reklam. Daje różnym markom możliwość analizy i dostosowania parametrów, w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników.

Menedżer umożliwi dostosowanie okien atrybucji do każdej kampanii z osobna. Pozwoli także dostosować adekwatny przedział czasowy na badanie wyników reklamy, w zależności od mierzonych parametrów. Może być to od 1 do 28 dni dla CTA, lub siedem dni w przypadku VTA.

Wgląd do danych z wyświetleń może być jednak ograniczony. Spowodowane jest to możliwością zrezygnowania z narzędzi śledzenia przez użytkowników.

Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Studentka psychologii, rozpoczynająca swoją przygodę z marketingiem. Kasia wspiera nasz dział R&D, wyszukując najświeższe nowinki marketingowe i publikując je w serwisie.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl


Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.