Szukaj
Osoba trzymająca telefon z logo aplikacji Twitter

Twitter testuje Tweet Awards

Twitter testuje nowy sposób zarobku dla twórców, wprowadzając Tweet Awards.

Nagrody te to emojis, będące jednocześnie reakcją na wpis i gratyfikacją dla jego autora. Wybór wirtualnych prezentów jest całkiem spory, a ich ceny bardzo zróżnicowane. Najtańsza naklejka kosztuje 5 monet, a najdroższa aż 5000. Obdarowywani użytkownicy mogą później wymienić Tweet Awards na realne pieniądze.

Podobne metody monetyzacji są od dawna dostępne na większości platform społecznościowych. Wprowadzenie ich na Twitterze wydaje się mieć dużo sensu, ze względu na publikowane tam różnorodne informacje ze świata i innego rodzaju wartościowe treści. Wirtualne nagrody są jednak na razie wyłącznie testowym modelem i nie wiadomo, kiedy miałyby wejść w życie.

Zrzut ekranu przedstawiający Tweet Awards
Źródło: socialmediatoday.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.