Szukaj
Osoba trzymająca telefon z logo aplikacji Twitter

Twitter testuje Search Keyword Ads

Twitter udostępnił informację o rozpoczęciu testów funkcji Search Keyword Ads.

Reklamy oparte na słowach kluczowych będą wyświetlane wyłącznie tym użytkownikom, którzy wpisali w wyszukiwarce platformy określoną frazę. To odróżnia je od innych kampanii tego typu. Twórcy platformy twierdzą, że w ten sposób reklamy szybciej dotrą do docelowej grupy odbiorców, zwiększając skuteczność promocji.

Nowy typ reklam może okazać się skutecznym sposobem dotarcia do docelowych odbiorców, przez wyświetlanie ich w czasie rzeczywistego zainteresowania użytkownika danym tematem. To z kolei ma prowadzić do potencjalnego wzrostu współczynnika konwersji i zwrotu inwestycji. Jednak na analizę realnych wyników przyjdzie jeszcze trochę poczekać.

Twitter ogłosił, że Search Keyword Ads są już dostępne dla wszystkich reklamodawców, którzy chcieliby przetestować wersję beta.

Zrzut ekranu z informacją o Twitter Search Keyword Ads
Źródło: twitter.com/TwitterBusiness
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.