Szukaj
Osoba trzymająca telefon z logo TikToka na ekranie, na tle zielonej trawy

TikTok wprowadza opinie o firmach

TikTok testuje nową aktualizację, pozwalającą zamieszczać opinie o przedsiębiorstwach, widoczne pod filmami.

Twórcy platformy mają zachęcać użytkowników do oznaczania lokalizacji publikowanych klipów, co miałoby wiązać się z maksymalizacją ich zasięgów. Jeśli tym miejscem przebywania okaże się np. sklep lub restauracja, osoba, publikująca film zostanie poproszona o wystawienie opinii danej firmie.

Jest to ważna aktualizacja, zarówno dla użytkowników, jak i marketerów. TikTok już jest uważany za źródło informacji o najlepszych rekomendacjach miejsc i produktów, a publiczne opinie tylko wzmocnią tę pozycję. Wprowadzenie aktualizacji może okazać się ważnym sygnałem do założenia konta firmowego na platformie i kierowania swoich działań do tamtejszej grupy odbiorców.

Zrzut ekranu przedstawiający opinie widoczne pod klipem na platformie TikTok
Źródło: socialmediatoday.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.