Szukaj
Osoba trzymająca w dłoni telefon z ekranem logowania do LinkedIn

Sztuczna inteligencja pomoże stworzyć profil w LinkedIn

Sztuczna inteligencja po raz kolejny znalazła swoje zastosowanie w LinkedIn, tym razem w narzędziu, pomagającym m.in. w tworzeniu opisów profilu.

Dzięki sugestiom systemu opisy, zawierające podstawowe informacje na temat danego użytkownika, mają być bardziej przejrzyste i przyjemniejsze w odbiorze. Twórcy platformy podkreślają, że sugerowane przez sztuczną inteligencję poprawki to drobne zmiany, które nie wpłyną na indywidualny styl pisania danej osoby. Zadaniem systemu jest jedynie umiejętne podsumowanie najważniejszych informacji z życia użytkowników oraz stworzenie wyróżniającego się profilu. Mimo to, jego stosowanie budzi wiele wątpliwości.

Sztuczną inteligencję można zastosować także podczas tworzenia opisów stanowisk w LinkedIn. Wystarczy, że rekruter wprowadzi do systemu dane takie jak nazwa firmy i podstawowe informacje na temat oferty, a narzędzie zajmie się całą resztą.

Aktualizacja ta ma zostać udostępniona już wkrótce, początkowo jedynie dla użytkowników Premium. Firma zapowiada, że pracuje nad kolejnymi zastosowaniami sztucznej inteligencji, w celu ułatwienia korzystania z platformy. Jednym z nich są Collaborative Articles, o których niedawno pisaliśmy tutaj https://aspirate.pl/social-media/linkedin-wprowadza-collaborative-articles/.

Zrzut ekranu, pokazujący sztuczną inteligencje w LinkedIn
Źródło: techcrunch.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.