ASPIRATE - Serwis dla wymagających marketerów
Dwie osoby trzymające logo Instagrama i Facebooka

Meta wprowadza wspólne centrum kont

Meta pracuje nad wprowadzeniem nowej aktualizacji, która ma na celu stworzenie wspólnego centrum kont dla wszystkich aplikacji podległych koncernowi.

Centrum kont będzie można znaleźć w ustawieniach aplikacji. Umożliwi ono dostosowanie preferencji dotyczące reklam, a także zarządzanie danymi osobowymi oraz niektórymi hasłami. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian na Facebooku spowoduje, że będą one zastosowane również na Instagramie i Messengerze, i odwrotnie.

Meta twierdzi, że wspólne centrum kont będzie sporym ułatwieniem zarówno dla użytkowników, jak i reklamodawców. Koncern ma na celu jak najlepsze dostosowanie wyświetlanych reklam do zainteresowań odbiorcy. Co ważne, połączone zarządzanie preferencjami dla obydwu platform jest opcjonalne. Oznacza to, że w każdej chwili będzie można ponownie rozłączyć konta i wprowadzić odmienne modyfikacje w każdym z nich.

Zrzut ekranu centrum kont w Meta
Źródło: digitalinformationworld.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl


Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.