Instagram oficjalnie uruchomił test na żywo 60-sekundowych filmów w Stories, co oznacza, że dłuższe klipy wideo nie będą już dzielone na 15-sekundowe segmenty i odtwarzane w różnych klatkach Stories.
Instagram twierdzi, że ta opcja jest obecnie testowana na małej grupie użytkowników, aby zapewnić większą swobodę twórczą i dalszą integrację różnych opcji wideo aplikacji w celu usprawnienia jej kreatywnych narzędzi i funkcji.
Instagram jest podzielony na segmenty, z Reels w osobnym kanale i Stories w osobnej sekcji. Może to ograniczać optymalne zainteresowanie przeglądanymi materiałami, dlatego Instagram stara się teraz połączyć wszystkie te elementy, co ostatecznie ma umożliwić mu zaprezentowanie wszystkich najciekawszych materiałów w jednym, bardziej angażującym strumieniu.
Rozszerzenie do 60-sekundowych klipów wideo w Stories to kolejny krok w tym stopniowym łączeniu, które na pewnym etapie prawdopodobnie spowoduje otwarcie aplikacji na pełnoekranowy kanał relacji, postów i rolek, umożliwiając IG, tak jak przypadku TikToka, aby wykorzystać pełen zakres przesłanych treści i zmaksymalizować zaangażowanie użytkowników.