Szukaj
Instagram testuje 60-sekundowe filmy w stories

Instagram testuje 60-sekundowe filmy w stories

Instagram oficjalnie uruchomił test na żywo 60-sekundowych filmów w Stories, co oznacza, że ​​dłuższe klipy wideo nie będą już dzielone na 15-sekundowe segmenty i odtwarzane w różnych klatkach Stories.

Instagram twierdzi, że ta opcja jest obecnie testowana na małej grupie użytkowników, aby zapewnić większą swobodę twórczą i dalszą integrację różnych opcji wideo aplikacji w celu usprawnienia jej kreatywnych narzędzi i funkcji.

Instagram jest podzielony na segmenty, z Reels w osobnym kanale i Stories w osobnej sekcji. Może to ograniczać optymalne zainteresowanie przeglądanymi materiałami, dlatego Instagram stara się teraz połączyć wszystkie te elementy, co ostatecznie ma umożliwić mu zaprezentowanie wszystkich najciekawszych materiałów w jednym, bardziej angażującym strumieniu.

Rozszerzenie do 60-sekundowych klipów wideo w Stories to kolejny krok w tym stopniowym łączeniu, które na pewnym etapie prawdopodobnie spowoduje otwarcie aplikacji na pełnoekranowy kanał relacji, postów i rolek, umożliwiając IG, tak jak przypadku TikToka, aby wykorzystać pełen zakres przesłanych treści i zmaksymalizować zaangażowanie użytkowników.

Udostępnij:
Natalia Bobik
Natalia Bobik
Redaktor naczelna. Koordynuje prace nad serwisem i buduje rozpoznawalność serwisu. Prywatnie studentka na kierunku zarządzanie projektami, miłośniczka psów i niespełniony lekarz.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.