ASPIRATE - Serwis dla wymagających marketerów
Osoba trzymająca telefon z logo Instagrama.

Elementy AR na Instagramie

Na Instagramie testowane są elementy AR, dodawane w relacjach jako część zdjęcia lub wideo.

Sama technologia nie jest niczym nowym i przypomina Snapchat World Lenses, wprowadzone w 2017 roku. Instagram będzie jednak wykorzystywał technologię AR w bardziej innowacyjny sposób.

Wprowadzana aktualizacja pozwoli na umieszczenie obiektów 3D w scenach ze świata rzeczywistego. Nowość ta pomogłaby twórcom w dodawaniu ciekawszych, bardziej kreatywnych treści. Dzięki użyciu AR, użytkownik będzie w stanie wyświetlić posiadane tokeny w tworzonej treści na Instagramie. Umożliwi to np. umieszczenie obrazu NFT na ścianie salonu

Jeśli chodzi o NFT, niedawno pisaliśmy o tym tutaj: https://aspirate.pl/social-media/instagram-testuje-opcje-wyswietlania-nft/.

Testowana technologia może przyczynić się do zwiększenia zaangażowania w wirtualny świat. Co więcej, może zostać ona rozwinięta tak, by użytkownicy byli w stanie wprowadzać w swoje treści ubrania, rzeźby i inne akcesoria AR.

Źródło: biz.crast.net
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Studentka psychologii, rozpoczynająca swoją przygodę z marketingiem. Kasia wspiera nasz dział R&D, wyszukując najświeższe nowinki marketingowe i publikując je w serwisie.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl


Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.