Szukaj
Osoba, trzymająca w dłoni telefon z logo Twittera.

Bitmoji jako zdjęcie profilowe na Twitterze

Twitter testuje wprowadzanie Bitmoji jako zdjęć profilowych. Funkcja ta powstaje przy współpracy ze Snapchatem, dzięki któremu cyfrowe awatary zyskały popularność. 

Bitmojis pozwalają użytkownikom na wyrażenie siebie w unikatowy sdposób. Szeroki wybór fryzur, ubrań i dodatków przyczynił się do sporego zainteresowania nimi już kilka lat temu.

Twitter chce wykorzystać tę sławę, dając użytkownikom możliwość ustawienia awatara jako zdjęcia profilowego. Jako że to Snapchat jest właścicielem Bitmoji, wykorzystanie ich na Twitterze będzie równoznaczne z połączeniem profili na obydwu platformach.  Oznacza to, że awatar stworzony na jednej z nich, będzie mógł być wykorzystany na drugiej, bez konieczności tworzenia go od postaw.

Zrzut ekranu pokazujący logowanie do Twittera.
Źródło: digitalinformationworld.com

Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.