ASPIRATE - Serwis dla wymagających marketerów
Możliwość analizy konkurencji w Google Merchant Center

Możliwość analizy konkurencji w Google Merchant Center

Raporty widoczności konkurencji w Google Merchant Center są teraz dostępne w otwartej wersji beta. Wskaźniki w raportach obejmują względną widoczność, współczynnik nakładania się stron i współczynnik wyższej pozycji.

Wskaźniki widoczności konkurencji mogą pomóc sprzedawcom zrozumieć, jak często oferty konkurencji są wyświetlane w porównaniu z ich ofertami, jak często oferty konkurencji są wyświetlane razem z ich ofertą na tej samej stronie i jak często oferta konkurencji była umieszczana na wyższej pozycji niż ich oferta.

Udostępnij:
Natalia Bobik
Natalia Bobik
Redaktor naczelna. Koordynuje prace nad serwisem i buduje rozpoznawalność serwisu. Prywatnie studentka na kierunku zarządzanie projektami, miłośniczka psów i niespełniony lekarz.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl


Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.