Szukaj
Poprzez słuchanie do sukcesu - podcasty marketingowe w Aspirate

Poprzez słuchanie do sukcesu — podcasty marketingowe

Podcasty podbiły nie tylko świat rozrywki, ale też świat marketingu i biznesu. Coraz więcej liderów marketingu, jak i branżowych specjalistów, dostrzega potencjał w podcastowych słuchowiskach i dzieli się swoją wiedzą w stworzonych przez siebie podcastach. Zdobywanie informacji w ten sposób może być skuteczną formą podążania za nieustannie zmieniającymi się trendami.

Kobieta w trakcie nagrywania podcastu

Lista najlepszych marketingowych i biznesowych polskich podcastów

Polscy liderzy marketingu i biznesu coraz częściej decydują się na dzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem poprzez podcasty. W Aspirate zbieramy wszystkie te, które pomogą Ci rozwinąć swoje możliwości, zainspirują Cię i sprawią, że wykorzystasz swój potencjał do maksimum. Koniecznie sprawdź naszą bazę podcastów!

Już teraz możesz znaleźć 15 podcastów w tematyce biznesu, social mediów, sprzedaży i marki osobistej. Wśród nich znalazły się pozycje stworzone przez takich specjalistów jak:

Joanna Ceplin ze swoim podcastem #znanamarkaonline. To tutaj specjalistka od budowania marki online, dzieli się swoją wiedzą z zakresu budowania marki osobistej i przekonuje słuchaczy, że social media potrafią być potężnym biznesowym narzędziem, o ile wykorzystuje się je dobrze. A jak je tak wykorzystywać? Tego dowiesz się, słuchając podcastu Joanny Ceplin.

Artur Jabłoński w podcaście “Konkretnie o marketingu” pomaga usprawniać marketing i sprzedaż w firmie, omawiając skuteczne strategie i rozwiązania. To tutaj możesz zdobyć praktyczną i teoretyczną wiedzę z e-commerce i Facebook Ads, a następnie wdrożyć ją we własną pracę związaną z pozyskiwaniem klientów.

Marcin Osman tworzący “Podcast Osmana” stawia na wiedzę dotyczącą biznesu, sprzedaży i marketingu. Jego odcinki są urozmaicone – raz posłuchasz wywiadu, raz luźnych przemyśleń. Co wyróżnia ten podcast to Telefon Show, w którym Marcin Osman dzwoni do słuchaczy i pomaga im w rozwiązywaniu problemów biznesowych.

Nauka przez słuchanie

Zdobywanie wiedzy poprzez słuchanie może okazać się skuteczne dla niezliczonej grupy osób, zwłaszcza dla tych, którzy nie potrafią skupić się na przewracaniu kartek w tradycyjnych książkach. Poznawanie świata marketingu i biznesu poprzez podcastowe odcinki to także dobry (i przeważnie darmowy) sposób na odnajdywanie się w nowej branży i odkrywanie, czy to rzeczywiście coś dla nas. Co więcej, wiedza ta może być dawkowana w bardziej zorganizowany sposób wraz z regularnie udostępnionymi odcinkami. Nie można też zapomnieć o możliwości śledzenia nowinek ze świata marketingu na bieżąco. Podczas gdy pisanie książki może zająć kilka miesięcy, nagranie podcastu jest krótszym procesem, świetnie wpisującym się w ciągle zmieniające się branże, jakimi są marketing i biznes. 

Ostatnim, ale równie ważnym, atutem podcastów jest większa możliwość interakcji z podcasterem, co można zobaczyć na przykładzie Marcina Osmana i jego podcastu. Możliwość wpłynięcia na tworzone treści, a nawet otrzymywania spersonalizowanego feedbacku, to niesamowite korzyści płynące ze słuchania podcastów.

Więcej wiedzy nadchodzi!

Obecnie w serwisie Aspirate znajdziesz 15 podcastów. Wkrótce baza zostanie poszerzona o kolejne słuchowiska, w których specjaliści będą dzielić się wiedzą z zakresu biznesu, strategii marketingowej, e-commerce, marki osobistej, sprzedaży, B2B, czy Facebook Ads. Jedno jest pewne, na pewno znajdziesz coś dla siebie!

Bądź na bieżąco z naszymi treściami i zdobywaj cenną wiedzę!

Udostępnij:
Dominika Czyż
Dominika Czyż
Studentka filologii angielskiej i pasjonatka słów. Dominika odpowiada za treści, które czytasz w serwisie Aspirate.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.