Aby rozpocząć swoją przygodę w branży marketingowej, musisz poznać jej podstawy. Jednym z najlepszych sposobów na zdobycie tej wiedzy, jest sięgnięcie po książki stworzone przez specjalistów. Dzięki ich publikacjom możesz w przyjemny i skuteczny sposób zdobyć cenne informacje!

Książkowa baza wiedzy marketingowej
W Aspirate tworzymy dla Ciebie listę książek z zakresu marketingu, które pomogą Ci poznać tę branżę od podstaw lub pogłębić zdobytą wcześniej wiedzę. W naszej bazie znajdziesz pozycje napisane przez specjalistów, którzy bazując na własnych doświadczeniach, zdecydowali się pomóc innym w rozwinięciu marketingowych skrzydeł.
Zaczynamy skromnie od 20 książkowych pozycji, które już wkrótce uzupełnimy o kolejną dawkę wiedzy. Jednak już teraz możesz znaleźć książki o biznesie, content marketingu i copywritingu.
“Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie” Marcina Osmana
To książka dla każdego przedsiębiorcy, który napotyka trudności w swojej przedsiębiorczej działalności. Czeka Cię ciężka decyzja? Masz trudności finansowe? Marcin Osman, bazując na własnych doświadczeniach, z chęcią pomoże Ci pokonać trudności i wyjść na prostą.
“Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone” Dariusza Puzyrkiewicza
Jest to książka dla każdego, kto zarabia na życie, pisząc blogi, tworząc teksty na ulotki, konstruując hasła reklamowe i kreując scenariusze reklam. To stąd dowiesz się, gdzie szukać inspiracji, jakich narzędzi używać i jak wybijać się na tle miliona copywritingowych tekstów.
“Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw” Grzegorza Miłkowskiego
To stąd dowiesz się, jak prowadzić firmowego bloga, wykorzystując wiedzę z zakresu content marketingu. Zrozumiesz również dlaczego content marketing jest tak skuteczny i dochodowy.
Książkowa wiedza podstawą sukcesu
Zbieramy dla Ciebie w jednym miejscu specjalistyczne książki, by skrócić czas, który poświęcasz na poszukiwanie wiedzy – teraz możesz poświęcić go wyłącznie na rozwój. Liczne pozycje, które dla Ciebie przygotowujemy, pomogą Ci w osiągnięciu marketingowych, jak i biznesowych celów.
Dlaczego polecamy naukę poprzez książki? Jest to jeden z podstawowych sposobów zdobywania wiedzy, który nigdy nie przestanie być skuteczny. Duża dawka informacji zgromadzona w jednym miejscu, do którego możesz wracać w potrzebie, to doskonałe rozwiązanie dla osób, które zdobytą wiedzę będą regularnie odświeżać, bądź wykorzystywać w swoich działaniach. Jest to też idealne wsparcie podczas stawiania pierwszych kroków w każdej specjalizacji. Dzięki podstawowej wiedzy zawartej w książkach możesz odkryć, czy wybrana branża lub zagadnienie rzeczywiście jest dla Ciebie.
Dla każdego coś ważnego — zróżnicowana tematyka książek
W naszej bazie znajdziesz nie tylko wyżej wspomniane pozycje dotyczące biznesu, content marketingu i copywritingu. Kolejne książki, wypełnione wiedzą z zakresu storytellingu, reklamy, e-commerce, strategii marketingowej, analityki, social mediów, marketingu B2B, sprzedaży i rozwoju osobistego czekają na dodanie do naszej listy! Lista kategorii jest długa i już wkrótce będzie dostępna na naszej stronie.
Bądź na bieżąco z naszymi treściami i zdobywaj cenną wiedzę!