Szukaj
osoba trzymająca w dłoni telefon logo aplikacji TikTok

TikTok testuje kierowanie reklam przez PrivacyGo

TikTok rozpoczął testy nowego narzędzie PrivacyGo, które ma zapewnić ulepszoną ochronę danych w kierowaniu reklam.

PrivacyGo wykorzystuje obliczenia wielostronne (MPC), dzięki czemu może rozpoznawać tych samych odbiorców w wielu zestawach danych jednocześnie. Kluczowy jest fakt, że żadna ze stron nie ma dostępu do żadnych danych wrażliwych.

Technologia umożliwia jeszcze głębszą analizę danej grupy docelowej, jednocześnie pozwalając dotrzeć do nowego grona odbiorców, którzy jeszcze nie widzieli materiału sponsorowanego. Narzędzie ma zachęcić marketerów do tworzenia reklam na platformie, zapewniając maksymalne bezpieczeństwo i wysoką skuteczność kampanii.

TikTok testuje PrivacyGo z wybranymi marketerami. Jeśli testy pójdą po myśli twórców aplikacji, najnowsza aktualizacja pojawi się tak szybko, jak to możliwe.

Oprócz tego limit znaków w aplikacji został zwiększony do 4000, co ma ułatwić tworzenie treści o charakterze edukacyjnym.

polityka prywatności aplikacji TikTok w zakresie udostępniania danych partnerom
Źródło: tiktok.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.