TikTok rozpoczął testy nowego narzędzie PrivacyGo, które ma zapewnić ulepszoną ochronę danych w kierowaniu reklam.
PrivacyGo wykorzystuje obliczenia wielostronne (MPC), dzięki czemu może rozpoznawać tych samych odbiorców w wielu zestawach danych jednocześnie. Kluczowy jest fakt, że żadna ze stron nie ma dostępu do żadnych danych wrażliwych.
Technologia umożliwia jeszcze głębszą analizę danej grupy docelowej, jednocześnie pozwalając dotrzeć do nowego grona odbiorców, którzy jeszcze nie widzieli materiału sponsorowanego. Narzędzie ma zachęcić marketerów do tworzenia reklam na platformie, zapewniając maksymalne bezpieczeństwo i wysoką skuteczność kampanii.
TikTok testuje PrivacyGo z wybranymi marketerami. Jeśli testy pójdą po myśli twórców aplikacji, najnowsza aktualizacja pojawi się tak szybko, jak to możliwe.
Oprócz tego limit znaków w aplikacji został zwiększony do 4000, co ma ułatwić tworzenie treści o charakterze edukacyjnym.