ASPIRATE - Serwis dla wymagających marketerów
Logo aplikacji Twitter.

Śledzenie premier produktów na Twitterze

Twitter testuje funkcję, która ma ułatwić kupującym śledzenie najnowszych premier produktów. 

Jej celem jest umożliwienie użytkownikom Twittera zakupów w pierwszej kolejności, przed wyprzedaniem przewidzianego nakładu towaru.

Gdy sprzedawca doda tweeta z informacją o wprowadzeniu nowego produktu, użytkownik będzie miał możliwość włączenia opcji przypomnienia o czasie jego premiery. Dzięki temu, w momencie oficjalnego wprowadzenia danego artykułu, a także 15 minut przed tym, osoba zainteresowana otrzyma powiadomienie z aplikacji, które przeniesie ją bezpośrednio na witrynę marki, umożliwiając zakup. 

Kliknięcie w tweeta, informującego o nadchodzącej premierze, umożliwi przejście potencjalnego klienta na stronę internetową sprzedawcy. Znajdzie tam szczegółowe informacje na temat oferty – cenę, opis, zdjęcia i hashtag, umożliwiający śledzenie opinii innych użytkowników na temat danego produktu, jeszcze zanim zostanie wprowadzony.

Przykład wykorzystania nowej funkcji śledzenia premier na Twitterze.
Źródło: blog.twitter.com

Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl


Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.