Szukaj
Osoba logująca się do Facebooka za pomocą telefonu.

Rolki na Facebooku z nowymi opcjami reklam

Meta nadal próbuje spopularyzować rolki na Facebooku, tym razem poprzez dodanie do nich nowych opcji reklamowych.

Jak wiadomo, Reels to obecnie najpopularniejszy, a zarazem najbardziej pożądany przez twórców aplikacji, format w Internecie. Facebook stara się iść w zgodzie z tym trendem i przyciągnąć do siebie twórców, zachęcając ich kolejną możliwością zarobku.

Pierwsza z testowanych opcji to reklamy post-loop. Są to trwające od 4 do 10 sekund nagrania promocyjne, wyświetlane po zakończeniu Rolki danego twórcy. Co ważne, będzie można je pominąć. Kiedy reklama się skończy, oryginalne wideo wyświetli się ponownie w zapętleniu.

Kolejną nowością są reklamy karuzelowe, wyświetlające się pod Rolką, w czasie jej trwania. Mogą one zawierać do 10 zdjęć produktów tej samej marki, które będzie można przeglądać w poziomie. Jest to sposób bardziej przyjazny dla użytkowników, który w przeciwieństwie do innych, nie zakłóca odtwarzania rolki na Facebooku.

Meta wciąż testuje obydwie z opisywanych opcji, dlatego nie wiadomo, kiedy dokładnie będziemy mogli z nich skorzystać.

Przykładowa reklama post-loop w Rolce na Facebooku.
Źródło: socialmediatoday.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.