Meta nadal próbuje spopularyzować rolki na Facebooku, tym razem poprzez dodanie do nich nowych opcji reklamowych.
Jak wiadomo, Reels to obecnie najpopularniejszy, a zarazem najbardziej pożądany przez twórców aplikacji, format w Internecie. Facebook stara się iść w zgodzie z tym trendem i przyciągnąć do siebie twórców, zachęcając ich kolejną możliwością zarobku.
Pierwsza z testowanych opcji to reklamy post-loop. Są to trwające od 4 do 10 sekund nagrania promocyjne, wyświetlane po zakończeniu Rolki danego twórcy. Co ważne, będzie można je pominąć. Kiedy reklama się skończy, oryginalne wideo wyświetli się ponownie w zapętleniu.
Kolejną nowością są reklamy karuzelowe, wyświetlające się pod Rolką, w czasie jej trwania. Mogą one zawierać do 10 zdjęć produktów tej samej marki, które będzie można przeglądać w poziomie. Jest to sposób bardziej przyjazny dla użytkowników, który w przeciwieństwie do innych, nie zakłóca odtwarzania rolki na Facebooku.
Meta wciąż testuje obydwie z opisywanych opcji, dlatego nie wiadomo, kiedy dokładnie będziemy mogli z nich skorzystać.