TikTok dodaje nowe statystyki do swojej Creative Center Platform. Umieszczone tam będą dane dotyczące kluczowych trendów i najbardziej wpływowych twórców.
W Creative Center Platform będzie można uzyskać informacje na temat popularnych piosenek: wykres przedstawiający popularność utworu oraz dane demograficzne, dotyczące tego, jacy użytkownicy się tym interesując oraz w powiązaniu z jakim tematem. Nowe statystyki umożliwią również wyszukane popularnych hashtagów ze wskazaniem, w którym regionie cieszą się największą popularnością. Da to również wgląd w to, jak każdy trend jest rozprzestrzeniany w różnych częściach świata wraz z najlepszymi twórcami związanymi z danym trendem. Karta Twórcy pokaże najważniejsze osoby tworzące kontent w danym regionie.
Nowe narzędzia statystyk na Creative Center Platform są uzupełnieniem do wprowadzonego w poprzednim miesiącu nowego narzędzia analizy rynku, o którym niedawno pisaliśmy.
Statystyki wprowadzone do Creative Center Platform będą pomocne zarówno dla twórców w aplikacji TikTok, jak i dla marketerów, którzy lepiej zrozumieją najważniejsze trendy w aplikacji i ich działanie na użytkowników. Umożliwi to stworzenie lepszych kampanii reklamowych.