Szukaj
Zmiany w wyświetlaniu reklam na Facebooku

Zmiany w wyświetlaniu reklam na Facebooku

Meta planuje wprowadzić zmiany związane z tworzeniem i wyświetlaniem reklam na Facebooku. Trwają już prace nad nową i przyjazną dla prywatności ofertę reklam na Facebooku, która nie wykorzystywałaby tak wielu prywatnych danych użytkowników w celu targetowania reklam. 

Nowy produkt, roboczo nazywany reklamami podstawowymi, będzie skierowany do firm, które chcą budować świadomość swojej marki oraz kształtować postrzeganie swoich produktów. Skuteczność i zasięg reklam byłaby zależna od tego, jakie zaangażowanie generuje. Koszt ekspozycji reklamy zmniejszyłby się, ponieważ interakcja użytkownika zwiększyłaby zasięg algorytmu. Prawdopodobnie cena reklamy podstawowej byłaby tańszą opcją reklamy na Facebooku.

Podstawowa reklama będzie przydatna dla tych reklamodawców, którzy nie kierują swoich kampanii w żadną konkretną grupę i skupiają się na dotarciu do jak największej liczby osób, budowaniu świadomości marki oraz ewentualnego badania rynku.

Udostępnij:
Natalia Bobik
Natalia Bobik
Redaktor naczelna. Koordynuje prace nad serwisem i buduje rozpoznawalność serwisu. Prywatnie studentka na kierunku zarządzanie projektami, miłośniczka psów i niespełniony lekarz.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.