Szukaj
Telefon z logo LinkedIn trzymany w dłoniach na tle biurka

LinkedIn wprowadza DM dla firm

LinkedIn zapowiada wprowadzenie bezpośrednich wiadomości DM dla firm.

Jak dotąd, ten rodzaj komunikacji był zarezerwowany włączenie dla profili prywatnych. Od teraz użytkownicy będą mogli wysyłać wiadomości bezpośrednio do kont firmowych i w ten sposób nawiązać rozmowę. Twórcy platformy wierzą, że dzięki temu komunikacja i wymiana informacji o usługach i możliwościach biznesowych stanie się łatwiejsza.

W zarządzaniu wiadomościami może okazać się przydatna skoncentrowana skrzynka odbiorcza, segregująca konwersacje na podstawie priorytetów i ich tematyki. Równocześnie LinkedIn przypomina, że każda z firm może wyłączyć opcje DM w dowolnym momencie.

Aktualizacja ta może okazać się prawdziwą rewolucją w budowaniu relacji z klientami i partnerami biznesowymi. LinkedIn ogłosił rozpoczęcie procesu wdrażania pod koniec zeszłego tygodnia, a więc już wkrótce funkcja ta powinna być ogólnodostępna.

Zrzut ekranu przedstawiający DM dla firm w LinkedIn
Źródło: socialmediatoday.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.