Szukaj
Telefon z włączoną aplikacją Instagram i pokazanym logo.

Instagram testuje konwertowanie postów wideo na Reels

Od dłuższego czasu, Instagram testuje nowe narzędzie, które miałoby za zadanie konwertowanie wszystkich postów wideo na Reels.

Ogromne zainteresowanie rolkami sprawia, że Meta ciągle szuka nowych sposobów na ich ulepszenie i jeszcze większe spopularyzowanie. Niejednokrotnie pisaliśmy już o różnych zmianach w Reels, m.in. tutaj: https://aspirate.pl/social-media/nowe-opcje-tworzenia-rolek-na-instagramie-i-facebooku/

Nowym pomysłem na aktualizację jest konwertowanie wideo, dodawanych jako zwyczajny post, na formę Reels. W praktyce oznacza to, że opublikowane nagranie będzie widoczne dla każdego użytkownika Instagrama, o ile konto twórcy nie jest prywatne. 

W związku z niedawno wprowadzoną funkcją miksowania rolek, wszyscy będą mogli wykorzystać opublikowany film lub sam użyty w nim dźwięk. Oczywiście obydwie opcje będzie można wyłączyć w ustawieniach profilu. Rozwiązania te mogą okazać się przydatne dla marek, chcących zyskać nowych odbiorców, jednak wzbudzają pewne kontrowersje wśród zwykłych użytkowników.

Nie wiadomo jeszcze, co miałoby stać się postami wideo, opublikowanymi przed tą aktualizacją. Nie jest znana także data premiery testowanych funkcji.

Zrzut ekranu, pokazujący nową aktualizację Instagrama.
Źródło: digitalinformationworld.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.