Od dłuższego czasu, Instagram testuje nowe narzędzie, które miałoby za zadanie konwertowanie wszystkich postów wideo na Reels.
Ogromne zainteresowanie rolkami sprawia, że Meta ciągle szuka nowych sposobów na ich ulepszenie i jeszcze większe spopularyzowanie. Niejednokrotnie pisaliśmy już o różnych zmianach w Reels, m.in. tutaj: https://aspirate.pl/social-media/nowe-opcje-tworzenia-rolek-na-instagramie-i-facebooku/.
Nowym pomysłem na aktualizację jest konwertowanie wideo, dodawanych jako zwyczajny post, na formę Reels. W praktyce oznacza to, że opublikowane nagranie będzie widoczne dla każdego użytkownika Instagrama, o ile konto twórcy nie jest prywatne.
W związku z niedawno wprowadzoną funkcją miksowania rolek, wszyscy będą mogli wykorzystać opublikowany film lub sam użyty w nim dźwięk. Oczywiście obydwie opcje będzie można wyłączyć w ustawieniach profilu. Rozwiązania te mogą okazać się przydatne dla marek, chcących zyskać nowych odbiorców, jednak wzbudzają pewne kontrowersje wśród zwykłych użytkowników.
Nie wiadomo jeszcze, co miałoby stać się postami wideo, opublikowanymi przed tą aktualizacją. Nie jest znana także data premiery testowanych funkcji.