Szukaj
Telefon z ekranem logowania do LinkedIn trzymany w dłoniach na tle stołu

Aktualizacja biuletynów w LinkedIn

W LinkedIn pojawiła się właśnie kolejna duża aktualizacja biuletynów, która ma usprawnić korzystanie z nich zarówno dla twórców, jak i czytelników.

Najbardziej widoczną zmianą jest nowy interfejs tworzenia biuletynu. Wielu użytkowników skarżyło się na nieporęczność poprzedniego edytora. Jego ulepszona wersja umożliwia formatowanie i układanie multimediów oraz dodawanie tytułu i opisu SEO do każdego wydania newsletteru.

Dodatkowo od teraz subskrypcja biuletynu spowoduje automatyczne zaobserwowania konta jego twórcy. Dzięki tej zmianie czytelnicy będą na bieżąco z pozostałymi działaniami swoich ulubionych specjalistów, a ci zyskają kolejnych followersów.

Oprócz tego aktualizacja umożliwia jednemu użytkownikowi LinkedIn publikowanie nawet pięciu różnych biuletynów. Zmiana ta może mieć znaczny wpływ na zasięgi kont, które kierują swoje treści do szerszych grup odbiorców.

Zrzut ekranu ogłoszenia LinkedIn o aktualizacji biuletynów
Źródło: linkedin.com

Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.